1. Objednávání

Zboží lze objednat v katalogu na www.jeans-store.cz.

Objednání je pro zákazníka ve všech případech závazné.

KLAR Fashion, s.r.o. nezaručuje, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné.

Každý zákazník bude informován e-mailem o potvrzení objednávky a termínu dodávky objednaného zboží.


2. Dodání

Objednané zboží bude zasláno prostřednictvím dopravce DPD, GEIS případně ČESKÉ POŠTY na jméno a adresu objednatele v rámci

České republiky, nebo je možnost osobního vyzvednutí (platí pokud je skladem na prodejně CENTRUM CHODOV nebo ARKÁDY PANKRÁC).

Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dnů. O průběhu objednání bude zákazník informován e-mailem.

Zásilka bude obsahovat objednané zboží a nákupní doklad (záruční list).

 

3. Úhrada nákladů za nepřevzatý balíček

Odesláním objednávky zákazník uděluje souhlas s obchodními podmínkami internetového obchodu jeans-store.cz.

V případě, že si zákazník balíček nepřevezme, tak dochází k porušení obchodních podmínek a občanského zákoníku.

V takovém případě má právo si prodávající nárokovat úhradu balného a poštovného po zákazníkovi, který to porušil.

Náklady na balné a poštovné po celé ČR činí 150 CZK. Splatnost je 5 pracovních dní ode dne vrácení nepřevzatého balíčku.


4. Cena a platební podmínky

Cena za doručení zboží po celé České Republice je vždy zdarma.

Zboží objednané přes  www.jeans-store.cz  je možné uhradit pouze jedním ks VOUCHERU.

Platbu za objednané zboží je možné provést následujícími způsoby:

- dobírkou hotově při dodání zboží 

- dobírkou kartou při dodání zboží

- převodem na účet

- on-line platební kartou

- hotově a kartou přímo na prodejně CENTRUM CHODOV a ARKÁDY PANKRÁC v Praze


5. Možnost vrácení zboží

Pokud objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, může jej zákazník během 14 dnů po obdržení vyměnit, vrátit na prodejně

ARKÁDY PANKRÁC PRAHA, nebo jej zaslat doporučeně zpět na vlastní náklady.

Zboží nesmí být použité, poškozené a musí být vráceno v originálním balení včetně vysaček, s daňovým dokladem/účtenkou

či její kopií, aby mohlo být schopné dalšího prodeje.

V případě vrácení zboží peníze odesíláme nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí (§ 53, ods.10 občanský zákoník), a to výhradně

bankovním převodem na účet zákazníka, který nám sám uvede.

 

Adresa pro vrácení zboží:

Arkády Pankrác

Prodejna Pepe Jeans

Na Pankráci 86

140 00  Praha 4


6. Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn zrušit objednávku nebo její části v těchto případech:

- objednané zboží není skladem nebo je nedostupné

- v historii zákazníka je bez udání důvodů dvakrát nevyzvednutá zásilka

 

7. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů §

1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@pepejeans.cz.

2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také

právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt

pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových

stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.

5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je

předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS.

Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení

Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

8. Ochrana osobních údajů

Veškeré informace o zákaznících a objednávkách jsou shromažďovány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem

o ochraně osobních údajů (zákon č. 101/2000 Sb.) v platném znění.

V souvislosti se zpracováním zákaznických objednávek jsou shromažďovány osobní údaje v následujícím rozsahu:

1. Jméno a příjmení zákazníka

2. E-mailová adresa

3. Adresa dodání zásilky se zakoupeným zbožím

4. Telefonní číslo zákazníka

 

Jméno a příjmení zákazníka, jeho telefonní číslo a adresa dodání zásilky jsou předávány přepravci, kterého si zákazník vybral

pro doručení zboží. Žádným jiným třetím osobám nebudou údaje zákazníka předány. Odesláním své objednávky zákazník souhlasí

se zpracováním a shromažďováním osobních údajů v databázi prodávajícího.

 

Osobní údaje jsou uchovávány do té doby, dokud zákazník písemně (na adresu Arkády Pankrác, Na Pankráci 86, 140 00  Praha 4) či emailem

(info@pepejeans.cz) nepožádá o jejich odstranění z databáze. Zákazník má veškerá práva k jeho údajům (přístup k nim, právo na jejich opravu atd.).

 

Osobní data jsou plně zabezpečena proti zneužití. K přenosu osobních dat je využíváno zabezpečeného protokolu https. 

0 ks
Košík: 0 CZK