👖 60% SLEVA NA DŽÍNY TUDY >>

1. Objednávání

Zboží lze objednat v katalogu na www.jeans-store.cz.

Objednání je pro zákazníka ve všech případech závazné.

KLAR Fashion, s.r.o. nezaručuje, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné.

Každý zákazník bude informován e-mailem o potvrzení objednávky a termínu dodávky objednaného zboží.


2. Dodání

Objednané zboží bude zasláno prostřednictvím dopravcem ZÁSILKOVNA na jméno a adresu objednatele v rámci

České republiky, nebo je možnost osobního vyzvednutí (platí pokud je skladem v prodejně Pepe Jeans Galerie Harfa v Praze).

Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dnů. O průběhu objednání bude zákazník informován e-mailem.

Zásilka bude obsahovat objednané zboží a nákupní doklad (záruční list).

 

3. Úhrada nákladů za nepřevzatý balíček

Odesláním objednávky zákazník uděluje souhlas s obchodními podmínkami internetového obchodu jeans-store.cz.

V případě, že si zákazník balíček nepřevezme, tak dochází k porušení obchodních podmínek a občanského zákoníku.

V takovém případě má právo si prodávající nárokovat úhradu balného a poštovného po zákazníkovi, který to porušil.

Náklady na balné a poštovné po celé ČR činí 150 CZK. Splatnost je 5 pracovních dní ode dne vrácení nepřevzatého balíčku.


4. Cena a platební podmínky

Cena za doručení zboží po celé České Republice je při nákupu nad 3 999 CZK zdarma.

Zboží objednané přes www.jeans-store.cz je možné uhradit pouze jedním ks VOUCHERU.

Platbu za objednané zboží je možné provést následujícími způsoby:

- dobírkou hotově při dodání zboží (ZÁSILKOVNA, VÝDEJNÍ MÍSTO ZÁSILKOVNY)

- dobírkou kartou při dodání zboží (ZÁSILKOVNA, VÝDEJNÍ MÍSTO ZÁSILKOVNY)

- převodem na účet

- on-line platební kartou

- hotově, platební kartou přímo na prodejně Pepe Jeans Galerie Harfa v Praze


5. Možnost vrácení zboží

Pokud objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, může jej zákazník během 14 dnů po obdržení vyměnit, vrátit osobně na prodejně

Pepe Jeans Galerie Harfa, nebo jej zaslat doporučeně zpět na vlastní náklady na adresu pro vrácení zboží balíkem.

Zboží nesmí být použité, poškozené a musí být vráceno v originálním balení včetně vysaček, s daňovým dokladem / účtenkou či její kopií, aby mohlo být schopné dalšího prodeje.

V případě vrácení zboží peníze odesíláme nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí (§ 53, ods.10 občanský zákoník), a to výhradně bankovním převodem na účet zákazníka, který nám sám uvede.

Pří platbě zboží naším Voucherem není možné při případném vrácení zboží vyplatit částku na účet. V tomto případě je možná pouze výměna za jiné zboží ve stejné, nebo vyšší hodnotě. Voucher nelze směnit za peníze a jeho nevyčerpaná hodnota je nevratná.

 

Adresa pro vrácení zboží:

Prodejna Pepe Jeans
Galerie Harfa
Českomoravská 2420/15a
190 00  Praha 9 – Libeň


6. Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn zrušit objednávku nebo její části v těchto případech:

- objednané zboží není skladem nebo je nedostupné

- v historii zákazníka je bez udání důvodů dvakrát nevyzvednutá zásilka

 

7. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů §

1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@jeans-store.cz.

2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také

právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt

pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových

stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.

5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je

předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS.

Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení

Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

8. Heureka a služba "Ověřeno zákazníky"

„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen.

Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete.

Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování

vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel

portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků

předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších

 

dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

9. Ochrana osobních údajů

Veškeré informace ohledně ochrany osobních údajů GDPR najdete zde.

 

Provozovatel e-shopu:

KLAR Fashion, s.r.o.
Univerzitní 684/6
108 00  Praha 10
IČ: 24211575
DIČ: CZ699006714
ČSOB: 249479280/0300

Hledat: ""

0 ks
Košík: 0 CZK