1. Objednávání

Zboží lze objednat v katalogu na www.jeans-store.cz.

Objednání je pro zákazníka ve všech případech závazné.

KLAR Fashion, s.r.o. nezaručuje, že objednané zboží je v okamžiku objednání dostupné.

Každý zákazník bude informován e-mailem o potvrzení objednávky a termínu dodávky objednaného zboží.


2. Dodání

Objednané zboží bude zasláno prostřednictvím dopravce DPD, nebo případně ČESKÉ POŠTY na jméno a adresu objednatele v rámci

České republiky, nebo je možnost osobního vyzvednutí (platí pokud je skladem na prodejně CENTRUM CHODOV nebo ARKÁDY PANKRÁC).

Objednávka bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dnů. O průběhu objednání bude zákazník informován e-mailem.

Zásilka bude obsahovat objednané zboží a nákupní doklad (záruční list).

 

3. Úhrada nákladů za nepřevzatý balíček

Odesláním objednávky zákazník uděluje souhlas s obchodními podmínkami internetového obchodu jeans-store.cz.

V případě, že si zákazník balíček nepřevezme, tak dochází k porušení obchodních podmínek a občanského zákoníku.

V takovém případě má právo si prodávající nárokovat úhradu balného a poštovného po zákazníkovi, který to porušil.

Náklady na balné a poštovné po celé ČR činí 150 CZK. Splatnost je 5 pracovních dní ode dne vrácení nepřevzatého balíčku.


4. Cena a platební podmínky

Cena za doručení zboží po celé České Republice je vždy zdarma.

Zboží objednané přes  www.jeans-store.cz  je možné uhradit pouze jedním ks VOUCHERU.

Platbu za objednané zboží je možné provést následujícími způsoby:

- dobírkou hotově při dodání zboží (DPD, POŠTA)

- dobírkou kartou při dodání zboží (DPD)

- převodem na účet

- on-line platební kartou

- hotově a kartou přímo na prodejně CENTRUM CHODOV a ARKÁDY PANKRÁC v Praze


5. Možnost vrácení zboží

Pokud objednané zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, může jej zákazník během 14 dnů po obdržení vyměnit, vrátit na prodejně

ARKÁDY PANKRÁC a CENTRUM CHODOV PRAHA, nebo jej zaslat doporučeně zpět na vlastní náklady.

Zboží nesmí být použité, poškozené a musí být vráceno v originálním balení včetně vysaček, s daňovým dokladem/účtenkou

či její kopií, aby mohlo být schopné dalšího prodeje.

V případě vrácení zboží peníze odesíláme nejpozději do 14 dnů ode dne přijetí (§ 53, ods.10 občanský zákoník), a to výhradně

bankovním převodem na účet zákazníka, který nám sám uvede.

 

Adresa pro vrácení zboží:

NAGANO PARK

KLAR Fashion, s.r.o.

U nákladového nádraží 8

130 00  Praha 3


6. Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající je oprávněn zrušit objednávku nebo její části v těchto případech:

- objednané zboží není skladem nebo je nedostupné

- v historii zákazníka je bez udání důvodů dvakrát nevyzvednutá zásilka

 

7. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů §

1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu info@pepejeans.cz.

2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také

právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.

3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt

pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.

4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových

stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs.

5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je

předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: 

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS.

Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.

7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení

Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.

8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.

9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

 

8. Ochrana osobních údajů

Veškeré informace ohledně ochrany osobních údajů GDPR najdete zde.

0 ks
Košík: 0 CZK
0 ks